سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بندگان هنگامی که نمی دانستند، توقف می کردند و انکار نمی کردند، کافر نمی گشتند [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 95 فروردین 17 , ساعت 2:53 عصر

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال به همراه متن آهنگ شال و دانلود سایر آهنگ های جدید روزبه نعمت الهی از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید شال,دانلود آهنگ شال با لینک مستقیم]متن آهنگ شال از روزبه نعمت اللهی,دانلود آهنگ شال از روزبه نعمت اللهی,دانلود آهنگ های جدید روزبه نعمت اللهی,دانلود آهنگ شال با صدای روزبه نعمت اللهی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دلتنگ تر می شم وقتی نمی خندی,دانلود آهنگ وقتی که با گریه چشماتو می بندی,دانلود آهنگ این گریه های تو از زخم بدتر نیست,Download New Music,Download New Music Roozbeh Nematollahi,Download New Music Roozbeh Nematollahi – Shaal

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال با لینک مستقیم

به سایت دانلود آهنگ جدید پارلین خوش آمدید بهترین رسانه دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم شامل دانلود جدیدترین آهنگ های غمگین و شاد ایرانی است برای دانلود آهنگ جدید از سایت ما کلیک کنید شما می توانید در ورژن جدید سایت ما بر روی دانلود آهنگ جدید کلیک کرده و جدیدترین آهنگ های ایرانی را از سایت دانلود آهنگ جدید دریافت کنید برای دانلود آهنگ جدید کلیک کنید

Download New Music Roozbeh Nematollahi – Shaal

ترانه : میثم یوسفی ، آهنگ و گیتار : بهنام جلیلیان | ورژن گیتار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال :

دلتنگ تر می شم وقتی نمی خندی

وقتی که با گریه چشماتو می بندی

این گریه های تو از زخم بدتر نیست

هیشکی به قدِ من زخماتو از بَر نیست

قلبم که یخ می زد دستامو ها کردی

من منتظر موندم رفتی که برگردی

بو می کِشم تو رو از شالِ قرمزم

دنبالتم هنوز تو فالِ حافظم

ساعت مریضه یا این شب نمی گذره

خوابت نمی پَره خوابم نمی بَره

خوابت نمی پَره خوابم نمی بَره

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال

تصویری از تو در ابعادِ بی حدی

تکثیر می شه تو آینه ی قدی

با گریه های تو دیووونه تر می شم

گیجم،حواسم نیست انگار کر می شم

بو می کِشم تو رو از شالِ قرمزم

دنبالتم هنوز تو فالِ حافظم

 

 

دانلود آهنگ جدید انتظار از حامد پهلان با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید انتظار,دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام انتظار,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ شاد از حامد پهلان,متن آهنگ انتظار از حامد پهلان,دانلود آهنگ من یه دیوونم کارم از این حرفا گذشته,دانلود آهنگ تو رو از همه دنیا من آرزو کردم عشقم

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان

تولید شده در استودیو ایران || پارلین موزیک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حامد پهلان نام انتظار :

من یه دیوونم کارم از این حرفا گذشته

روزایی که رفته و دیگه برنگشته

کاش بشه برگردیم به اون خاطره هامون

دلم چه تنگه برایه اون روزامون

چشمای تو آهوست واسم احساسمونه

دانلود آهنگ جدید انتظار از حامد پهلان با لینک مستقیم

میریم ولی اینجا یکی دل نگرونه

میریم ولی اینجا یکی به انتظاره

دلم میمیره واسه دیدنت دوباره

تو رو از همه دنیا من آرزو کردم عشقم

بگو کجایه دنیا دنبالت بگردم عشقم

تو که نباشی دیگه هیچ حسی تو این دلم نیست

کجایی که دست بذاری تو دستایه سردم عشقم

تو رو از همه دنیا من آرزو کردم عشقم

دانلود آهنگ جدید انتظار از حامد پهلان با لینک مستقیم

بگو کجایه دنیا دنبالت بگردم عشقم

تو که نباشی دیگه هیچ حسی تو این دلم نیست

کجایی که دست بذاری تو دستایه سردم عشقم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان نام انتظار

من یه دیوونم کارم از این حرفا گذشته

روزایی که رفته و دیگه برنگشته

کاش بشه برگردیم به اون خاطره هامون

دلم چه تنگه برایه اون روزامون

چشمای تو آهوست واسم احساسمونه

دانلود آهنگ جدید انتظار از حامد پهلان با لینک مستقیم

میریم ولی اینجا یکی دل نگرونه

میریم ولی اینجا یکی به انتظاره

دلم میمیره واسه دیدنت دوباره

تو رو از همه دنیا من آرزو کردم عشقم

بگو کجایه دنیا دنبالت بگردم عشقم

تو که نباشی دیگه هیچ حسی تو این دلم نیست

کجایی که دست بذاری تو دستایه سردم عشقم

تو رو از همه دنیا من آرزو کردم عشقم

بگو کجایه دنیا دنبالت بگردم عشقم

تو که نباشی دیگه هیچ حسی تو این دلم نیست

کجایی که دست بذاری تو دستایه سردم عشقم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام انتظار

ساعت مریضه یا این شب نمی گذره

خوابت نمی پَره خوابم نمی بَره

خوابت نمی پَره خوابم نمی بَره

 

دانلود آهنگ جدید انتظار از حامد پهلان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید انتظار از حامد پهلان

دانلود آهنگ شاد حامد پهلان بنام انتظار با لینک مستقیم

شعر و ملودی: حامد پهلان ، تنظیم: رضا جمال ، میکس و مسترینگ: محمد کلهر

 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام بغلم کن با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بغلم کن از امیر تتلو از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام بغلم کن با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی بنام شال



لیست کل یادداشت های این وبلاگ