سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 فروردین 17 , ساعت 3:12 عصر


 

دانلود آهنگ جدید اسماعیل خیراتی بنام بخند برام

دانلود آهنگ جدید بخند برام,دانلود آهنگ بخند برام با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید اسماعیل خیراتی,دانلود آهنگ بخند مرام از اسماعیل خیراتی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,متن آهنگ بخند برام از اسماعیل خیراتی,Download New Music,Download New Music Esmaeil Kheyrati,Download New Music Esmaeil Kheyrati – Bekhand Baram

دانلود آهنگ جدید اسماعیل خیراتی بنام بخند برام

دانلود آهنگ جدید اسماعیل خیراتی بنام بخند برام با لینک مستقیم

به سایت دانلود آهنگ جدید پارلین خوش آمدید بهترین رسانه دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم شامل دانلود جدیدترین آهنگ های غمگین و شاد ایرانی است برای دانلود آهنگ جدید از سایت ما کلیک کنید شما می توانید در ورژن جدید سایت ما بر روی دانلود آهنگ جدید کلیک کرده و جدیدترین آهنگ های ایرانی را از سایت دانلود آهنگ جدید دریافت کنید برای دانلود آهنگ جدید کلیک کنید

Download New Music Esmaeil Kheyrati – Bekhand Baram

تنظیم: علیرضا امیری , گیتار الکتریک: مسعود همایونی , گیتار بیس: بابک ریاحی پور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام این روزا با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید این روزا از رضا یزدانی

دانلود آهنگ جدید این روزا از رضا یزدانی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید رضا یزدانی,دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام این روزا,دانلود آهنگ جدید این روزا با صدای رضا یزدانی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ این روزا از رضا یزدانی,دانلود آهنگ حالا که تو کنار من نیستی عاشقو بیقراره من نیستی

ترانه : مجید بابازاده , آهنگساز : رضا یزدانی , تنظیم : بهنام شهرکی

برای دانلود آهنگ این روزا به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی

دانلود آهنگ حدید رضا یزدانی بنام این روزا با دو کیفیت متفاوت 128 و 320

متن آهنگ جدید رضا یزدانی بنام این روزا از پارلین موزیک :

حالا که تو کنار من نیستی

عاشقو بیقراره من نیستی

دشمنی دیگه یار من نیستی

دلخوشی ندارم این روزا

پر شده دیگه کاسه ی صبرم منو بیرون بیارین از قبرم

من همون آسمون پر ابرم دوست دارم ببارم این روزا

دانلود آهنگ جدید این روزا از رضا یزدانی از پارلین موزیک

بی تو غمگینو گیجو بی تابم چند وقته شبا نمیخوابم

دیگه تو راه نرو رو اعصابم من خودم بیقرارم این روزا

کی میگه تو همیشه باهامی یا همون آدمی که میخوامی

تو همون درد بی سرانجامی

که بهش من دچارم این روزا

اینکه مه نیست دود سیگاره

قابه عکست هنوز رو دیواره

خوب نگاه کن ببین چطور داره میگذره روزگارم

با من از زلفه یار صحبت کن از زمانه قرار صحبت کن

دانلود آهنگ جدید این روزا از رضا یزدانی با لینک مستقیم

یه کمی از بهار صحبت کن خشکو بی برگو بارم

بی تو غمگینو گیجو بی تابم چند وقته شبا نمیخوابم

دیگه تو راه نرو رو اعصابم من خودم بیقرارم این روزا

کی میگه تو همیشه باهامی یا همون آدمی که میخوامی

تو همون درد بی سرانجامی

که بهش من دچارم این روزا

دانلود آهنگ حدید رضا یزدانی بنام این روزا

 

آهنگ جدید اسماعیل خیراتی بنام بخند برام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ