سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 فروردین 17 , ساعت 3:18 عصر

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام پشت بام تهران با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پشت بام تهران از رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام پشت بام تهران با لینک مستقیم

ترانه سرا: حسین غیاثی , آهنگساز و تنظیم کننده: فرزین قره گزلو

به سایت دانلود آهنگ جدید پارلین خوش آمدید بهترین رسانه دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم شامل دانلود جدیدترین آهنگ های غمگین و شاد ایرانی است برای دانلود آهنگ جدید از سایت ما کلیک کنید شما می توانید در ورژن جدید سایت ما بر روی دانلود آهنگ جدید کلیک کرده و جدیدترین آهنگ های ایرانی را از سایت دانلود آهنگ جدید دریافت کنید برای دانلود آهنگ جدید کلیک کنید

برای دانلود آهنگ پشت بام تهران به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ های جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام پشت بام تهران با دو کیفیت متفاوت

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام پشت بام تهران :

اگر این در به دری را نپذیرم چه کنم

اگر از حادثه ها درس نگیرم چه کنم

از خدا زیره لب آهسته فقط میپرسم

اگر افتاد به چشم تو مسیرم چه کنم

همه ی دارو ندارم به تو بر میگردم

آرزویی که ندارم به تو بر میگردم

دل بریدم که فراموش کنم اما باز

دانلود آهنگ جدید پشت بام تهران از رضا صادقی

دل به هر کس بسپارم به تو بر میگردم

بی خداحافظی از قلبه جهان خواهم رفت

نگرانه توام اما نگران خواهم رفت

عاشقی شیوه ی قلبه نگران است بخند

یاد من باش که لبخند زنان خواهم رفت

همه ی دارو ندارم به تو بر میگردم

آرزویی که ندارم به تو بر میگردم

دل بریدم که فراموش کنم اما باز

دل به هر کس بسپارم به تو بر میگردم



دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن با لینک مستقیم + متن دانلود آهنگ جدید حاشا نکن با دو کیفیت 128 و 320




آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن


دانلود آهنگ جدید حاشا نکن,دانلود آهنگ جدید حاشا نکن با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن,متن آهنگ جدید حاشا نکنن از کامران تفتی و نیما نکیسا,دانلود آهنگ های جدید نیما نکیسا,دانلود آهنگ های جدید کامران تفتی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید نشستی جلوم آسمونم بشی,دانلود آهنگ جدید چیو روت نمیشه بگی ماه


دانلود آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ های جدید نیما نکیسا

دانلود آهنگ های جدید کامران تفتی

دانلود آهنگ جدید حاشا نکن از کامران تفتی و نیما نکیسا با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن :

نشستی جلوم آسمونم بشی

دارم مرز تردیدو رد میکنم

تو آشفتگی شب موی تو

نشستم چشاتو رصد میکنم

سکوتت پر از حرفه این روزها

یه رازی تو چشماته حاشا نکن

دانلود آهنگ جدید حاشا نکن از کامران تفتی و نیما نکیسا از پارلین موزیک

چیو روت نمیشه بگی ماه

من اینجام زمینو تماشا نکن

منو تو یه قولایی دادیم به هم

که آخر به هم دستمون میرسه


بگو دست رویاتو کی خط زده

کی زورش به این عهدمون میرسه

منو تو یه قولایی دادیم به هم

که آخر به هم دستمون میرسه

دانلود آهنگ جدید حاشا نکن از کامران تفتی و نیما نکیسا با لینک مستقیم

بگو دست رویاتو کی خط زده

کی زورش به این عهدمون میرسه

کی زورش به این عهدمون میرسه

تهش بغضه چشمات سکوتو شکست

بهم گفتی از ترس تو لحظه هات

دانلود آهنگ جدید آخرین قدم,دانلود آهنگ جدید آخرین قدم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم,متن آهنگ آخرین قدم از حامد زمانی,دانلود آهنگ های جدید حامد زمانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید این آخرین قدم برای دیدنت,دانلود آهنگ جدید بیا دوباره دیدنت برای من بسه




هنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم


دانلود آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم با لینک مستقیم + متن آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم با دو کیفیت 128 و 320


دانلود آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


دانلود آهنگ های جدید حامد زمانی

دانلود آهنگ جدید آخرین قدم از حامد زمانی با دو کیفیت 128 و 320


دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام بی منت با لینک مستقیم + متن آهنگ جدید امید علومی بنام بی منت با دو کیفیت 128 و320




آهنگ بی منت از امید علومی


دانلود آهنگ جدید بی منت,دانلود آهنگ جدید بی منت با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام بی منت,متن آهنگ بی منت از امید علومی,دانلود آهنگ های جدید امید علومی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ جدید منو تو عاشق شدیم رو حس فوق العاده,دانلود آهنگ جدید هنوزم حس عجیبی دارم به نگاهت


دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام بی منت با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ های جدید امید علومی

دانلود آهنگ جدید بی منت از امید علومی با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ بی منت از امید علومی:

منو تو عاشق شدیم رو حس فوق العاده

منو تو مال همیم پاک و نجیب و ساده

هنوزم حس عجیبی دارم به نگاهت

هنوزم وقتی نیستی میشینم چشم به راهت

دانلود آهنگ جدید بی منت از امید علومی با لینک مستقیم

منو تو عاشق شدیم رو حس فوق العاده

منو تو مال همیم پاک و نجیب و ساده

هنوزم حس عجیبی دارم به نگاهت

هنوزم وقتی نیستی میشینم چشم به راهت

بی منت میگم عاشقت شدم

هر جا که باشم بخدا ماله توام

تو لحظه هامی همیشه پیش منی

یه حس خوبی ماله خوده شخص منی

منو تو با هم همدستیم

منو تو مال هم هستیم

دانلود آهنگ جدید بی منت از امید علومی از پارلین موزیک

منو تو باهم میمونیم

منو تو تا ابد کنار هم هستیم

بی منت میگم عاشقت شدم

هر جا که باشم بخدا ماله توام

تو لحظه هامی همیشه پیش منی

یه حس خوبی ماله خوده شخص منی

آهنگ بی منت از امید علومی

متن آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم :

این آخرین قدم برای دیدنت

این آخرین پُله واسه رسیدنت

این آخرین نفس کشیدن از برای تو

این آخرین تورو ندیدنم برای تو

برای آخرین نفس بخون ترانه ای

که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

دانلود آهنگ جدید آخرین قدم از حامد زمانی با لینک مستقیم

که میشه از تو رَد شد و نظر به جاده کرد

که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

بخون دوباره خوندنت برام مقدسه

بیا دوباره دیدنت برای من بسه

بدون که باید از تو رد شد و دلو ندید

باید بُرید و پَر زد و به آسمون رسید

صدا بزن منو

که باره آخره

بذار ببینمت

قراره آخره

دانلود آهنگ جدید آخرین قدم از حامد زمانی از پارلین موزیک

برای بار آخرم شده

فقط بخند

بخند و چشمای قشنگتو

ببند، ببند

بیا به جُرم عاشقی بکش منو نرو

نگاه کن این تن نحیف و زار و خسته رو

تورو به جون خاطرات خوبمون بمون

تورو به جون خاطرات تلخمون نرو

بیا و راحتم کن از نگاه آدما

نذار بگیره دامنم رو آه آدما

دانلود آهنگ جدید آخرین قدم از حامد زمانی با لینک مستقیم

بگو چرا باید بسوزه لحظه های من

بخاطر نگاه اشتباه آدما

برای آخرین نفس بخون ترانه ای

که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای

که میشه از تو رَد شد و نظر به جاده کرد

که میشه این غمارو از دلم پیاده کرد

این آخرین قدم

آهنگ جدید حامد زمانی بنام آخرین قدم

از اینکه تشنج تو آغوشته

بهم گفتی از صرع و پس لرزه هات

بهم گفتی اما تعجب نکن

هنوزم مثل کوه هستم باهات

دانلود آهنگ جدید حاشا نکن از کامران تفتی و نیما نکیسا از پارلین موزیک

تو هستی و من دیدنت عشقمه

چشامو روی شهر بستم برات

منو تو یه قولایی دادیم به هم

که آخر به هم دستمون میرسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

کی زورش به این عهدمون میرسه

منو تو یه قولایی دادیم به هم

که آخر به هم دستمون میرسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

کی زورش به این عهدمون میرسه

کی زورش به این عهدمون میرسه

از اینجا به بعدم نلرزه دلت

که آخر بهم دستمون میرسه

دانلود آهنگ جدید حاشا نکن از کامران تفتی و نیما نکیسا با لینک مستقیم

خدا پشته این رابطه ست ماه من

کی زورش به این عهدمون میرسه

کی زورش به این عهدمون میرسه

منو تو یه قولایی دادیم به هم

که آخر به هم دستمون میرسه

بگو دست رویاتو کی خط زده

کی زورش به این عهدمون میرسه

جهانم .. صرع یا هر چی غمت هر چی میخاد باشه

جهان من با چند ثانیه لرزیدن نمیپاشه

نمیپاشه

آهنگ جدید کامران تفتی و نیما نکیسا بنام حاشا نکن

دانلود آهنگ اگر افتاد به چشم تو مسیرم چه کنم? دانلود آهنگ اگر این در به دری را نپذیرم چه کنم? دانلود آهنگ جدید? دانلود آهنگ جدید پشت بام تهران? دانلود آهنگ جدید پشت بام تهران با صدای رضا صادقی? دانلود آهنگ جدید پشت بام تهران با لینک مستقیم? دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام پشت بام تهران? دانلود آهنگ های جدید رضا صادقی? متن آهنگ جدید پشت باهم تهران از رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام پشت بام تهران



لیست کل یادداشت های این وبلاگ